Przy całym szacunku dla Jona jako jednego z najlepszych i najważniejszych developerów w czasach Amigi - ale jego produkcje z ostatniego dziesięciolecia stoją na bardzo, bardzo, bardzo niskim poziomie. Zarówno te konsolowe (Mike Tyson Heavyweight Boxing), pecetowe (Sensible Soccer '98, 2006) jak i "komórkowe". W którymś momencie (zdaje się, że po wpadce z Sensible Soccer 2006) Codemasters podziękowali mu za współpracę, anulując jednocześnie PSPową wersję Cannon Fodder (warto pamiętać, że kilkanaście miesięcy wcześniej Codemasters skasowali Cannon Fodder 3 na PS2 - były to dwie różne gry).
Z kolei Nikitova Games, firma w której obecnie pracuje Jon, to firma działająca w segmencie "value" - zajmując się produkcją gier stricte niskobudżetowych, bez żadnych aspiracji. Jak na razie jedynym wydanym przez nich tytułem jest "Showtime Championship Boxing" na Nintendo DS, gra oceniana na 2,5/10 przez GameSpot i na 35% przez IGN. Ale wszedłem na stronę Nikitova Games - być może kogoś zainteresuje informacja o tej produkcji -
http://www.nikitovagames.com/project_4.php - którą sam Jon określa jako jego "pierwszą w pełni oryginalną grę od lat 90tych".
Screeny z wersji na PSP -
http://pspupdates.qj.net/More-Cannon-Fodder-Screens/pg/49/aid/63701
Parę ujęć z tworzonego Cannon Fodder 3 (PS2) można zobaczyć tutaj -
http://video.google.com/videoplay?docid=5966443700216658807